כח מטורף
עם מומנט שלא חשבת שאפשרי בכלל
ששששקט.....
להיות חלק מהטבע ולא להפריע לחיות או לשכנים
חסכוני
לקרוע את השטח מבלי לקרוע את הכיס
למה לרכב על סורון חשמלי?
- כח מטורף עם מומנט שלא חשבת שאפשרי בכלל
- רגליים משוחררות מרגלית בלם ורגלית הילוכים לטובת יציבות ורכיבה מאוזנת ומהנה
- ששששקט….להיות חלק מהטבע ולא להפריע לחיות הבר או לשכנים…
- רוורס חשמלי חזק שמוציא אותך מכל מקום שלא התכוונת להיכנס אליו
- לקרוע את השטח מבלי לקרוע את הכיס
שימו לב
מאפיינים ייחודיים
טווח
65 ק"מ @ 20 קמ"ש
סוללה
48V/20Ah
רישוי
הכלי אינו מיועד לרכיבה בכביש
לקוחות מספרים
תראו מה יש ללקוחות שלנו להגיד
בכל רכיבה מתאהב בו מחדש😍
וסתם שתדעו, עשיתי "פתיחות" עם הונדה סי.בי.אר 500 כביש והוא נשאר איי שם מאחור עד 100 קמש אף אחד לא עומד איתי😎
בועז ללוש
הכלי הכי כיפי שהיה לי, בלי רעש, בלי עשן, תחנת כוח, זמין בכל מצב במצערת, פשוט תענוג :)
אורן, כפר סבא
הפרטים הטכניים:
-
כוח מירבי 6000W
-
מנגנון חשמלי FOC Sine Wave עם בקר BLDC מנוע אמצע
-
מהירות מירבית 75 קמ"ש
-
מומנט מירבי 250N.m
-
טווח נסיעה 75 ק"מ @ 50 קמ"ש
-
סוללה 60V/38Ah ליטיום איון נשלפת
-
זמן טעינה 3-4 שעות
-
מצבי רכיבה חסכוני / ספורט (עם בלימת מנוע)
-
משקל / יכולת נשיאה 70 ק"ג / 110 ק"ג
-
שלדה אלומיניום מחושלת
-
מידות 1,860 מ"מ / 780 מ"מ / 1,050 מ"מ
-
בסיס גלגלים 1,230 מ"מ
-
גובה מושב 830 מ"מ
-
גובה גחון 270 מ"מ
-
מהלך מתלה קדמי 200 מ"מ
-
מהלך קפיץ אחורי / מהלך גלגל 87 מ"מ / 210 מ"מ
-
צמיג קדמי ואחורי 70/100-19
מתלים
מתלה קדמי עם מהלך של 200 מ"מ ומהלך קפיץ אחורי של 210 מ"מ בפעולה.
סרטונים
Requests from referer are blocked.